Hoi,
waar kunnen wij je mee helpen?
Waar ben je naar op zoek?
Bestellen en Betalen
Zodra de bestelling betaald is, wordt er een betaalbevestiging via e-mail gestuurd. Geen e-mail ontvangen? Check het persoonlijke account of neem contact op met de klantenservice.
Bij ons zijn de producten standaard scherp geprijsd, zodat je altijd kun rekenen op een goede deal. Dit betekent dat we helaas geen extra korting kunnen geven op bestellingen met een hoog totaalbedrag.
Bij al onze kortingen en acties vermelden we altijd de einddatum. Bestel je na deze datum?
Nee, we kunnen geen extra korting toepassen op producten waar al een actie of korting op geldt.
Het is helaas niet mogelijk om op rekening te betalen. Ook achteraf bij levering aan de transporteur betalen is niet mogelijk.
Bezorging en Afhalen
In het account kunnen adresgegevens vooraf aan een bestelling altijd gewijzigd worden. Mochten adresgegevens na bestelling en betaling alsnog gewijzigd worden neem dan meteen contact op met de klantenservice.
We werken samen met diverse vervoerders (DPD, Thijs Logistiek en Rabelink Logistics) en die zorgen ervoor dat de bestelling zo snel mogelijk tot aan de eerste drempel wordt geleverd. De artikelen worden allemaal gedemonteerd geleverd.
Ja, dat is mogelijk. Kies dan bij het bestellen voor de optie: Ophalen in Someren. (3% korting).
Levering op de Waddeneilanden is uiteraard ook mogelijk. Echter, onze vervoerders zien dit niet als standaardlevering. Neem aub eerst contact op met de klantenservice om het een en ander te bespreken. Dit kan namelijk tot extra verzendkosten leiden.
Voor een bestelling van < 250 EUR betaal je €9,95
Voor een bestelling van > 250 EUR is de levering gratis
Account en Gegevens
Het aanmaken van een persoonlijk account vóór het plaatsen van een bestelling is zeer eenvoudig en geeft direct vele voordelen.
Dat is niet verplicht, maar een persoonlijk account heeft wel veel voordelen.
Ga op de website naar “Inloggen” en klik op “Wachtwoord vergeten?”
In je persoonlijk account staan alle bestelgegevens en de bijgewerkte status. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met een track & trace link of een verwijzing naar het systeem van de transporteur.
In het account kunnen adresgegevens vooraf aan een bestelling altijd gewijzigd worden. Mochten adresgegevens na bestelling en betaling alsnog gewijzigd worden neem dan meteen contact op met de klantenservice.
Retourneren en Annuleren
Bij Jimmy at Work hebben we algemene retourvoorwaarden. Lees er alles over in dit artikel.
Je hebt de mogelijkheid om je producten binnen een bepaald zichttermijn retour te sturen.
We leggen het stap voor stap voor je uit:
De kosten voor het afhalen worden bepaald aan de hand van het soort pallet en gewicht van alle pakketten. Deze kosten kun je opvragen via onze klantenservice.
Jimmy at Work
Randweg 1B
5711 DJ Someren
Nederland
Geef zo snel mogelijk de annulering of wijziging door aan onze klantenservice. Dit kan telefonisch, per email, chat of via het contactformulier. Vermeld daarbij duidelijk het ordernummer van je bestelling.
Garantie en Algemene Voorwaarden
Jimmy at Work biedt op al haar producten wettelijke garantie, wat inhoudt dat een product datgene is of moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten. De garantie gaat in op de dag dat je het product in ontvangst neemt en dient aantoonbaar te zijn met een factuur of afleverbon.
Je kunt alleen op de garantie aanspraak maken indien het in elkaar zetten en het onderhoud aan het product precies volgens de opbouwbeschrijving is gebeurd en het product bovendien ook juist is gebruikt.
Op deze pagina kun je onze Algemene Voorwaarden terugvinden of ze zijn via deze link te downloaden
Overige veelgestelde vragen
Helaas bieden wij geen opbouwservice. Onze producten worden geleverd in kant- en klare pakketten en kunnen met behulp van de bijgeleverde handleidingen zelf worden opgebouwd of gemonteerd. Daarnaast zijn alle onderdelen gemarkeerd.
Helaas bieden wij geen maatwerk. De maten die bij onze artikelen op de website staan vermeld, zijn de maten die we kunnen aanbieden. Bij sommige producten is het mogelijk deze wel zelf op maat te maken. Contacteer de klantenservice voor de mogelijkheden.
Een tweede kans product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild of het gaat om een showroom model.
Een tuinkas of tuinkamer is nooit 100% waterdicht en heeft altijd speling in het frame nodig om krimp of uitzetting op te vangen.
Hierbij enkele punten die de kans op lekkage zouden kunnen vergroten: De tuinkas/kamer staat niet waterpas De...
Hierbij enkele punten die de kans op lekkage zouden kunnen vergroten: De tuinkas/kamer staat niet waterpas De...
Wanneer je de achterkant van de afstandsbediening eraf haalt, zie je een klein gaatje net boven de batterij.