Hoe kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Geef zo snel mogelijk de annulering of wijziging door aan onze klantenservice. Dit kan telefonisch, per email, chat of via het contactformulier. Vermeld daarbij duidelijk het ordernummer van je bestelling.
Zodra de aanvraag tot annulering bij ons binnen is, gaat onze klantenservice voor je aan de slag.
Op het moment dat een bestelling ingepland is voor transport, is het helaas niet meer mogelijk om een order te annuleren. Mocht de levering toch niet gewenst zijn, dan wordt de annulering gezien als retour en kunnen er retourkosten in rekening gebracht worden.
Eventuele wijzigingen in je bestelling kunnen de levertijd beïnvloeden.
De aanvraag wordt na goedkeuring doorgestuurd naar de boekhouding. Hier wordt de annulering of wijziging afgehandeld.
Indien de je de geannuleerde bestelling al hebt betaald, zullen we het orderbedrag zo snel mogelijk terugstorten.
Het bedrag zal binnen het wettelijke termijn van uiterlijk 14 dagen na het aangeven van de annulering teruggestort worden via de betaalmethode die is gekozen tijdens de bestelling.