Wat te doen bij schade en waar kan ik dit melden?

Controleer bij ontvangst direct de goederen en teken alleen voor schadevrij ontvangst wanneer er geen zichtbare schade is aan de goederen of verpakkingen. Is er wel zichtbare schade?

  1. Meld de transportschade bij de chauffeur en teken voor levering mét schade.
  2. Maak foto’s van alle schades en stuur deze per e-mail samen met de POD (proof of delivery) naar de klantenservice.

Contoleer na ontvangst zo snel mogelijk de bestelde producten in de verpakking en meldt deze direct bij de klantenservice:

  1. Meldt de schade binnen 48 uur na levering met duidelijke foto’s van alle beschadigingen per artikel/onderdeel. Vermeldt daarbij het ordernummer.
  2. Wacht met het monteren van het beschadigde product totdat er een oplossing is geregeld.

Het recht op reclamatie bij schade vervalt wanneer het product in gebruik wordt genomen en er geen overleg met de klantenservice heeft plaatsgevonden.

loader
Laden...
loader
Laden...
loader
Laden...